2015. szeptember 25., péntek

Szükség (Szükség-trilógia 1.)

K. Bromberg: Szükség

 

 Rylee Thomas hozzászokott ahhoz, hogy ura minden helyzetnek. De hamarosan találkozik egy férfival, akivel élvezet elveszíteni az irányítást…
A pajkos mosolyú és fájdalmasan jóképű Colton Donavan számára kihívást jelentek, mert olyan világban él, ahol minden nő őt akarja. Én vagyok a szabályt erősítő kivétel. Megszokta már, hogy az élet minden területén pontosan azt kapja, amit akar. Ő a vakmerő férfi, aki mindig az irányíthatóság és irányíthatatlanság közötti szűk mezsgyén jár, akár a pályán dönget, akár azon kívül.

Colton úgy robban be az életembe, mint egy tornádó: felemészt minden kontrollt, feszegeti a sebezhetőségem korlátait, és kérlelhetetlenül behatol a sebzett szívem köré font védőháló mögé. Széthasítja azt a világot, amit olyan óvatosan, rendezetten, kiszámíthatóan, fegyelemmel építettem fel.

Amit ő akar, azt nem tudom neki megadni, amire nekem van szükségem, azt ő nem adhatja meg. De ha már egyszer a finom külső mögött megpillantottam lerombolt lelkének rejtett sötét titkait, vajon el tudok sétálni tőle?

A szexuális vonzalom tagadhatatlan. Mind a ketten kétségbevonhatatlanul vágyunk az irányításra. De ha e két világ összecsap, elég lesz-e a vonzalom arra, hogy összekössön minket, vagy a ki nem mondott titkok és a konok csaták végül arra késztetnek, hogy elváljanak útjaink?

22 megjegyzés:

  1. Szia! Nincs meg neked ennek a könyvnek a 2.része vagy nem tudod hol találom? Már mindenhol kerestem :/ krisztinalr13@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nincs meg neked ennek a könyvnek a 2.része vagy nem tudod hol találom? Már mindenhol kerestem :/ krisztinalr13@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.nekem angolul megvan ha érdekel titeket.szívesen elküldöm.dresi0813@gmail.com :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      ttokes.timea@gmail.com-ra én szívesen veszem. Nagyon szeretném elolvasni a 2. és a 3. részt. Köszönöm! Timi

      Törlés
    2. Szia engem érdekelne angolul is esetleg el tudnád küldeni e-mailben. kisjuhaszblanka@gmail.com előre is köszönöm.

      Törlés
  4. Sziaztok!valakinek megvan a 2.resze?köszi
    karika85mob@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Ha valakinek megvan a 2. része el tudná nekem küldeni? edinahilcz03@gmail.com
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  6. Szisztok! Kérem szépen én is a 2 részt, nagyon köszönöm
    pale17117@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szisztok! Kérem szépen én is a 2 részt, nagyon köszönöm
    pale17117@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!Engem is érdekelne a 2. 3. rész
    Előre is köszönöm.
    siskanedozsaerika@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Engem is nagyon érdekelne a 2. 3. rész? kovacsnesk@gmail.com Köszi

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni az összes kötetet nekem de nembaj ha egyresz is van meg
    kelemenvalika13@gmail.com-ra?

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni légyszi a 2. részét? Angolul is jó, ha csak úgy lenne meg valakinek! Köszönöm! reka96@vt.edu

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Valaki nemem is eltudná küldeni a 2-3. részt? Előre is köszönöm! banyai20050123@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. sZIASZTOK!sZERETNÉM ELKÉRNI ENNEK A KÖNÍVNEK A 3 RÉSZÉT.ELŐRE IS KÖSZÖNÖM
    marcsi31@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 3. részt. Köszönöm szépen
    adriennmoldvai@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok meg van valakinek a 3 resz el tudna kudeni ipapp094@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok meg van valakinek a 3 resz el tudna kudeni ipapp094@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok szeretném elkérni 2.3 részt
    abaksaadrienn@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok én szintén szeretném elkérni a 2. és 3. részt. kisjuhaszblanka@gmail.com előre is köszi.

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok nekem is eltudnátok küldeni 2.-3.rész? rekaleleszi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok. Valakinek megvan 2.-3.rész? Ha igen,esetleg nem tudná elküldeni erre a címre: marianalexandra464@gmail.com ?

    VálaszTörlés