2015. május 23., szombat

Sir Phillipnek szeretettel (Bridgerton család 5.)

Julia Quinn: Sir Phillipnek szeretettel


… Tudom, azt mondod, hogy egyszer majd megkedvelem a fiúkat, de én azt mondom: soha! SOHA !!!
Három felkiáltójellel!!!
Eloise Bridgerton az anyjának Violet Bridgerton ajtaján bedugva, Eloise nyolcéves korában.
… Sosem álmodtam volna, hogy a szezon ilyen izgalmas lehet! A férfiak olyan jóképűek és elbűvölők! Tudom, hogy rögtön szerelmes leszek. Hogy lehetne másképp!
Eloise Bridgerton fivérének, Colinnak londoni első bálozása után.
… Biztos vagyok benne, hogy sosem fogok férjhez menni. Ha lenne valaki, aki feleségül akar venni, szerinted nem kellett volna már megtalálnom?
Eloise Bridgerton kedves barátnőjének, Penelope Featheringtonnak, hatodik báli szezonjában.
… Ez az utolsó táncom. Két kézzel ragadom meg a sorsot és elhajítom az elővigyázatosságot. Sir Philip, kérem, kérem, legyen mindaz, aminek képzelem. Mert ha olyan férfiú, mint amilyennek levelei leírják, azt hiszem, tudnám szeretni. És ha ön is így érez…
Eloise Bridgerton egy fecni papíron útban a Sir Philip Crane-nal való első találkozóra.

29 megjegyzés:

  1. Szia. Elküldenéd emailra a Bridgerton család 5,6,7,8 részt biharimargo@gmail.com cimre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia. Elküldenéd emailra a Bridgerton család 5,6,7,8 részt biharimargo@gmail.com cimre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elküldenéd kérlek a 6,7,8 részt, ha megvan a mincuka17@gmail.com email címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia! Kérlek elküldenéd az 5,6,7,8 részt a kollar.adel.bo@gmail.com címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia! El tudnád küldeni a teljes sorozatot a mokarka9@gmail.com e_mailcímre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni az 5,6,7,8 részt a hunyadi.bianka@gmail.com címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni az 5,6,7,8 részt a hunyadi.bianka@gmail.com címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni az 5,6,7,8. részt a smileuponyourface@gmail.com e-mail címre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 6,7,8. részt a katalinpanulin@gmail.com e-mail cimre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem az 5.részt (Sir Phillipnek szeretettel)?
    E-mail cím:boglarkacziko4@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Itt az összes:
    https://www68.zippyshare.com/v/nqM8MenT/file.html

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is a könyveket? (5,6,7,8részt)
    Köszönöm szépen!
    v.erika0709@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia Lau! El küldened kérlek nekem is a 6. kötetet? Nagyon szépen köszönöm! brigitte700@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki az 5,6,7,8 köteteket? Előre is köszi.
    bodnar.eszti03@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki az 5,6,7,8-ik kötetet a zsuzsakertesz77.kz@gmail.com-ra?
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Elküldené nekem valaki az 5,6,7,8-as köteteket a trozgan@gmail.com címre.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok
    Nekem is el tudná valaki küldeni az 5,6,7,8,9 köteteket az ezsizsuzsi@gmail.com címre?
    Előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok
    Nekem is el tudná valaki küldeni az 5,6,7,8,9 köteteket az sz1v2eger@gmail.com cimre? Hálásan köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Nekem is el tudnátok küldeni az 5-6-7-8 kötetet a homokievi@gmail.com email címre?
    Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Nagyon szeretném én is a következő 5-6-7-8. kötetet elolvasni. Elküldené nekem is valaki?
    gabriella.schlapp@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Szia. Elküldenéd e-mailben a Bridgerton család 5,6,7,8 részt sz.kinga748@gmail.com címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Elküldené valaki az5,6,7,8,9. részt erre az e-mail címre?
    alizkam@citromail.hu
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni a Bridgerton család 6,7,8,9 kötetét az alábbi címre?
    vercsus12@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok. Valaki eltudná nekem küldeni a teljes sorozatot beatamolnar800@gmail.com címre? Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok, valaki el tudná küldeni a 6-7-8-9 reszt a florinczi@gmail.com email címre? Nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!

    Valaki el tudná küldeni nekem e-mail-ben a 5,6,7,8,9 részt? kovacsrita0617@gmail.com a címem.

    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok, esetleg valaki nekem is el tudná küldeni ezt a részt? baranyizoe11@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés