2015. május 23., szombat

Esküvő lesz (Bridgerton család 8.)

Julia Quinn: Esküvő lesz

 

Gregory Bridgerton ismerősei közt egyedüliként hisz az igaz szerelemben. Meg van győződve arról, hogy ha megtalálja álmai asszonyát, azonnal tudni fogja, ő az igazi. Pontosan ez történt. Csakhogy…
Nem ő volt az igazi. Sőt, a megtalálni vélt igazi, Miss Hermione Watson más férfiba szerelmes. Legjobb barátnője, a talpraesett Lady Lucinda Abernathy azonban mindenképpen meg akarja menteni Hermionét egy katasztrofális frigytől, ezért segítséget ajánl Gregorynak, hogy elnyerje Hermione szívét. Ám Lucy a nagy segítség közepette szerelmes lesz. Gregoryba! Csakhogy…
Lucy jegyben jár. Nagybátyja nem hajlandó engedélyezni a jegyesség felbontását, azok után sem, hogy Gregory észhez tér és rájön, Lucy, az okos, bájos mosolyú Lucy dobogtatja meg a szívét. És most, útban az esküvőre Gregorynak mindent kockára kell tennie azért, hogy amikor a hitvesi csókra sor kerül, csak ő álljon az oltárnál Lucinda mellett…
A Bridgerton-sorozat meglepő végkifejlete a páratlan Julia Quinn tollából.
 

40 megjegyzés:

  1. HELLÓ, azt szeretném kérdezni hogy ehez a könyvhöz valaki tudna nekem linket? köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. HELLÓ, azt szeretném kérdezni hogy ehez a könyvhöz valaki tudna nekem linket? köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok valaki tudna egy linket feltenni.Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Valaki el tudná küldeni a 6.,7.,8. könyvet?

    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Eltutná valaki küldeni nekem a 6,7,8 könyvet? email címem:csabikrisztina0518@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Én is szeretnék beállni a sorba, a 8. és a rádaás könyvre lenne szükségem, illetve nagyon szívesen továbbítom a sorozat előbbi részeit, ha valakinek szüksége lenne rá! Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nekem el tudnád küldeni a 6.,7-es részeket? almacukor@gmail.com. Keresem, a 8-at, 8+1et, ha megvan, küldöm!

      Törlés
    2. Szia! Nekem a 7. részt el tudnád küldeni? Elég régóta keresem én is a 7-9. részeket.
      Nagyon szépen köszönöm!
      gal.eva0486@gmail.com

      Törlés
    3. Szia!
      Ne haragudj, én is beállnék a végtelen hosszú sorba. Sajnos sehol sem találom a 6.,7.,8.,9. részt. Ha neked megvan, akkor esetleg én is elkérhetném?
      Előre is nagyon szépen köszönöm!
      csomor.adrienn8@gmail.com

      Törlés
    4. Sziasztok!

      El tudnátok küldeni nekem is a 6.,7.,8.,9. kötetet?
      kertesz.monika.88@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    5. Szia Hundbach3
      Legyél kedves a 6.7.8.9. Részeket továbbítani ha Neked megvannak.
      zsofia.zsigrai@freemail.hu
      Köszönöm szépen!

      Törlés
  7. Kedves Lau!

    El tudnád küldeni emailben a 6,7,8, illetve a +1 kötetet pdf-ben? Előre is köszönöm!
    t.kincso.e96@gmail.com

    Jó olvasást mindenkinek! 🤗

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok :)
    Én is szeretném a 6,7,8,8+1 részeket :)
    Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni :)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok :)
    Én is szeretném a 6,7,8,8+1 részt.
    Segítséget előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok
    En is szeretnem 7,8,8+1 részt elore is koszonom
    szallosizolda@yahoo.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! El tudná valaki nekem is küldeni a 7-9. kötetet emailben? csodasnaszajandek@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!

    Ha valakinek meg van esetleg el tudná küldeni nekem is a 6,7,8 részt? olah.anna17@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Nekem is kellene a 6,7,8,8+1 rész, ha megvan valakinek😊
    vereseszter08@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Én is szeretném kérni a 8 és 8+1 részeket, ha valaki el tudná küldeni.
    dorottyakovacs30@gmail.com
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Én is szeretném a 6.résztől,ha valaki elküldené!
    Köszönöm
    És a Munkádat is, Lau! :)
    illesgabika@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 6. résztől a könyveket :) major.laura99@gmail.com Nagyon Köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 6. résztől a könyveket. kfzsuska54@gmail.com Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!

    Ha valaki nem boldogul valamelyik kötettel nyugodtan keressen.
    t.kincso.e96@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok. Valaki eltudná nekem küldeni a 6.résztől a könyvet a sulyokniki84@gmail.com címre. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Szeretném én is megkérdezni, mint előttem oly sokan: Valaki el tudnál küldeni a 6,7,8. részt nekem a dioedi22@gmail.com címre?
    Köszönöm
    Edina

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Kérlek nekem is küldjétek el a 7-es és 8-as részt!
    Köszönöm!
    genzigabi@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Itt az összes:
    https://www68.zippyshare.com/v/nqM8MenT/file.html

    VálaszTörlés
  28. Szia
    Mrgkérlek elküldöd emailban a 6-7-8-9részeket.köszi /findtne@gmail.com/

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Nekem az 1,2,3 konyv van meg. Bármelyik amelyik megvan Nektek ezeken kívül el tudna küldeni? petraanemeth@gmail.com
    Koszonettel
    Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, 3 sorral fentebb van egy link, nekem mind lejött onnan :)

      Törlés
  30. Kedves Lau! El tudnád nekem is küldeni emailban a 6 7 8 9 kötetet?
    Előre is megköszönöm.
    vagoc1112@gmail.com az email címem

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! :)
    El tudná küldeni nekem is valaki a 6-7-8-9 . részt?
    Nagyon hálás lennék! <3
    cregi98@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Engem is érdekelne a 8 rész, ha esetleg elkuldened kedves Lau, email cím:ereszler75@yahoo.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Esetleg valaki el tudnád nekem küldeni az 1, 6, 7, 8 részteket PDF-ben? Előre is köszönöm. E-mail címem: konyvestoth.fruzsina@gmail.com

    VálaszTörlés