2015. május 25., hétfő

Örökké a csajom (Beaumont 1.)

Heidi McLaughlin: Örökké a csajom


Sosem hittem volna, hogy rocksztár lesz belőlem. Az egész életem előre eltervezett volt. Futballozás a főiskolán. Bekerülni a Nemzeti Futball-ligába. Házasság a középiskolai szerelmemmel, majd boldogan élni, míg meg nem halok.

Mindkettőnk szívét összetörtem aznap, amikor közöltem vele, hogy elmegyek. Fiatal voltam. A magam szempontjából jó döntés volt, ám kettőnket illetően nem volt az. Lelkem bánatát zenében sírtam el, de őt soha nem feledtem. Az illatát… A mosolyát…
Most hazafelé tartok.
Tíz év telt el.
Remélem, képes leszek mindezt elmagyarázni neki ennyi idő után.
Még mindig utána sóvárgok. Ő az én örök szerelmem…

Letölthető:  http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fddl3.data.hu%2Fget%2F0%2F7247257%2FHeidi_Mclaughlin-__r__kk___a_csajom.pdf&ei=y_ZiVbqxGuL9ywP5soG4Cg&usg=AFQjCNGnOHIYDmxSgWBsZ7MNvUZJpHnMxg&sig2=d4DbKydirMXz5lilEyTBTA&bvm=bv.93990622,d.bGQ

Képek

 

1 megjegyzés: