2015. május 23., szombat

Rossz kor (Bridgerton család 6.)

Julia Quinn: Rossz kor


 MIT JELENT ROSSZNAK LENNI?
Michael Stirlingnek a rosszaság titkolt szerelem volt, kielégíthetetlen vágyódás az után a nő után, aki sosem lehet az övé.
MIT JELENT KÖNNYELMŰNEK LENNI?
Francesca Bridgertonnak ez egyetlen csókkal kezdődött. Egy férfi csókolta meg, akiről sosem gondolta volna, hogy vágyódni fog rá.
MI TÖRTÉNIK, HA NINCS TÖBB TITOK?
Kiderül Júlia Quinn legszívszorítóbb és legszenvedélyesebb regényéből

197 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Eltudnad küldeni emailra 6,7,8 részt? biharimargo@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia, Lau! Kérlek küld el nekem a 6 - 7 - 8 - as részt? Nagyon szépen köszönöm! Üdv! Márta

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lau! Nekem is eltudnád küldeni a 6-7-8 részt? Szép napot! V

    VálaszTörlés
  5. Szia,el tudnád küldeni emailban a 6-7-8. részt nekem?! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenéd a 6,7,8 részt!!!
    bogyakriszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Kedves Lau! Eltudnád nekem is küldeni e-mailben a 6,7,8 részt? Szép napot! G
    ginaaa99@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia Lau köszi az eddigi feltolteseket sajnos nem tudom megnyitni a fenti linket el tudod küldeni privát? ircsisomodi@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Imadom ezt a konyvsorozatot,de sajnos konyvesboltokban sem talalom.
    Akinek esetleg meg van a 6,7,8.resz eltudna nekem is kuldeni?
    mika.szano@gmail.com

    Elore is koszonom szepen😚

    VálaszTörlés
  10. Szia én is szeretném a, 6, 7,8. Részt.
    Köszönöm
    tabirktr@gmail.com
    Udv Ditta.

    VálaszTörlés
  11. Szia.
    Én is szeretném a,6,7,8.Rést.
    Köszönöm.
    adrienn291@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia Lau. Nagyon hálás lennék ha elküldened nekem a 6;7 és a 8 részt a freiera@hotmail.com-ra.Nagyon szépen köszönöm. Üdvözlettel:Erika

    VálaszTörlés
  13. Szia. Én is szeretném elkérni a 6,7 és 8. részt.
    Köszönöm
    beoke8@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem is nagyon tetszettek az könyvek. Elküldenéd a 6-7-8. részt!
      Nagyon köszönöm!
      zait77@gmail.com

      Törlés
  15. Szia Lau, csatlakoznék az elottem szólokhoz, nekem is elkūldenéd a 6-8 részt?
    Köszönöm!
    nemes.szilvia@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia. Nekem is el tudnád küldeni a 6,7 és 8.részt? Előre is köszönöm. tollasneeniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia Lau. Nagyon megköszönném én is ha eltudnád küldeni a 6,7 és a 8 részt az arvaigina12@gmail.com -ra.

    Előre is köszönöm! Üdv: Gina

    VálaszTörlés
  18. Szia Lau! sajnos nem tudom megnyitni a fenti linket el tudod küldeni?

    hobogusbogi@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm
    Boglárka

    VálaszTörlés
  19. Szia Lau!
    Nekem is el tudnád küldeni a 6-7-8-as részt?
    novak.viki66@gmail.com
    Nagyon köszi!
    Viki

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    El tudnád nekem küldeni a 6; 7; 8. részeket? fdora505@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm :)
    Dóri

    VálaszTörlés
  21. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a 6.,7.és a 8.részeket?Előre is köszönöm :Ági

    VálaszTörlés
  22. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a 6.,7.és a 8.részeket?Előre is köszönöm :Ági

    VálaszTörlés
  23. Szia! Sajnos, mint a többieknek nekem se sikerül megnyitni a 6-7-8. részt. El tudnád küldeni? Előre is köszi! Edina edinabekefi1@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Kedves Lau. :)
    Kérlek szépen, hogy küldd el nekem a 6.7.8.részt a kalaszano@gmail.com email címre. Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni a 6-7-8. részt? Előre is köszönöm!
    Szandi
    szandus0506@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Ha lehetséges nekem is eltudnád küldeni a 6-7-8-as részeket!
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Az előttem szólókhoz csatlakozva, én is a 6-7-8. részt szeretném elkérni.
    Légy szíves küld el nekem. Előre is köszönöm!
    Bogi472246@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Kedves Lau! Én is nagyon szeretném a 6-7-8.részt. szuper volt az előzőeket olvasni. Köszi szépen!
    gubicza.eszter@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia, én is nagyon szeretném elolvasni, el tudnád küldeni a 6,7,8-as részeket?
    Email címem: 2pervinka@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  30. Légy szíves küldd el a 6.,7.,8. részt.
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  31. Szia! Elküldenéd nekem is a 6-7-8. részt? Előre nagyon szépen köszönöm.
    abigel.szrk.92@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia! Ha lehet, én is kérném szépen a 6-7-8+9. köteteket :D Köszönöm nagyon szépen!
    t_emo08@yahoo.com

    VálaszTörlés
  33. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a 6. 7. és 8. részt. Köszönöm szépen. sovary.szandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Nekem is eltudnád küldeni a 6,7,8 részt?
    Köszönöm szépen előre is. ������
    Az email címem: krisztinakrisztina2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Lehetséges, hogy nekem is elküldd a 6,7,8. részt?
    Nagyon megköszönném.
    porkolabdorina@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. szia lehetséges hogy nekem is elküldöd a 6,7,8 részeket. elöre is megköszönném rozsakiss445@gmai.com

    VálaszTörlés
  37. Szia,én is szeretném a 6,7,8-at 🙂.köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  38. Kedves Lau! Nem tudom megvalósítható-e, de én is égek a vágytól, hogy elolvashassam a 6-7-8 részt☺ megtennéd kérlek, hogy elküldöd nekem is? Hálás köszönet! szegacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Kedves Lau! Nem tudom megvalósítható -e, de én is szeretném megkapni a 6-7-8 részt. Hálás köszönet! szegacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Kedves Lau! Nem tudom megvalósítható-e, de én is égek a vágytól, hogy elolvashassam a 6-7-8 részt☺ megtennéd kérlek, hogy elküldöd nekem is? Hálás köszönet! szegacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Kedves Lau!
    El tudnád nekem is küldeni a 6.-7.-8. részt?
    Előre is nagyon köszönöm.
    nagy.edith3@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Kedves Lau!
    Szeretném én is elkérni a 6.-7.8. részt. Előre is köszönöm.
    zsomama0829@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok! Akinek még nem sikerült megtalálnia a Bridgerton család összes részét, küldjön nekem egy emailt, és elküldöm!
    krisztinakrisztina2002@gmail.com az email

    VálaszTörlés
  44. Szia, kerlek szepen ha lehetseges elkuldeni mailba a 6.,7., 8-ik reszeket, kinga85pici@gmail.com, koszi nagyon szepen

    VálaszTörlés
  45. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok nekem is eltudná küldeni valaki a 6,7,8,8+1 részeket? toth.cinti0529@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Szia Lau! Amennyiben megoldható akkor én is csatlakoznék az előttem írókhoz és szeretném elkérni a 6-7-8. részeket. hoboteszter@yahoo.com Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  48. Szia! Köszönöm az eddigi feltöltéseidet! El tudnád kerlek küldeni nekem is a 6-7-8. részeket a rebeka1269@gmail.com emailcímre? Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  49. Szia. Esetleg nekem is elküldené valaki a 6 részt? Esetleg, ha a "És boldogan éltek" 9 kötet is meglenne valakinek nagyon szívesen fogadnám azt is :)
    balint.rita1990@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia! A 6.,7. és 8. részt el tudnád nekem küldeni a kritro99@gmail.com címre? Előre is hálásan köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  51. Szia, én is nagyon szeretném az 5,6,7,8-dik részt. Eltudnád küldeni a juni.melinda15@gmail.com címre? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Csatlakoznék az előttem írókhoz, amennyiben megoldható szeretném én is e-mailen elkérni a 6-7-8-9. részeket. Valaki el tudná küldeni nekem, a címem: e.varga.regina@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  53. Szia! Annyira jó, hogy feltöltötted az első 5 reszt, de a 6.-at már nem tudom letölteni. Megkérhetlek, hogy küldd el nekem is benkomarcsi89@gmail.com
    Nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is a 6-9 részeket?
    varga.dori.5@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok!
    Valaki esetleg nekem is el tudná küldeni a 6-7-8-9. részt?
    kokicsanna@gmail.com
    Nagyon hálás lennék!

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok!
    Ha valaki el tudná küldeni nekem is a 6, 7, 8. részt, nagyon hálás lennék.
    bakoszabina@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  57. Szia! El tudnád nekem küldeni a 6.résztől.köszönöm
    meby85@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Szia! A 6. 7.8. részeket el tudnád küldeni nekem? Nagyon megköszönném! mona073@citromail.hu

    VálaszTörlés
  59. Kedves Lau!

    El tudnád küldeni kérlek a hiányzó részeket?
    Köszönöm szépen! Anita ancsa.xoxo@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Kedves Lau!
    Nagyon szepen megkerlek, ha esetleg idod engedi kerlek kuld el a hianyzo reszeket?
    KOszonom szepen elore is! mjminerva1@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia!

    Szeretném én is elkérni a 6-7-8.részt ha megoldható. Köszönöm szépen!
    baumgartnerfanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Szia! Hálás köszönet az előző részekért! Szeretném én is elkérni a 6-7-8-9. részt, ha szabad.
    Nagyon köszönöm a munkád!
    Anikó
    papp.aniko09@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Szia! Mindent köszönök! A 6-7-8-9. rész elküldenéd emailben? majazumzum01@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Szeretném én is elkérni a 6-7-8.részt ha megoldható. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  65. Valaki eltudná küldeni nekem a 6,7,8,8+1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok eltudná küldeni nekem valaki a 6,7,8,8+1.kovedi85@gmail.com
      Köszike

      Törlés
  66. Szia Lau! Esetleg elkérhetném én is a 6. és 8. részt? Előre is nagyon köszönöm!
    renyy89@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok!
    A 6.résztől valaki lenne olyan rendes hogy el-emailezni nekem a könyveket? Nem tudom letölteni🤷‍♀️
    reka.csizmas@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  68. Szia!
    Kérhetném, hogy nekem is küldd el a 6,7,8,9.részt?
    orova.dorottya@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziaa en is nagyon szeretném elolvasni őket elküldened nekem is a 6,7,8,9 részt. Nagyon szépen köszönöm reka_20@freemail

    VálaszTörlés
  70. Szia. Nekem is elküldenéd a 6-7-8-9 részt? Nagyon hálás lennék. 🙃🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja az email címem lemaradt. r.niki777.nr@gmail.com

      Törlés
  71. Szia Lau!
    Kérlek szépen küld el nekem is a 6. 7.8.és 9. részt! k.evelin56@gmail.com
    Előre is köszönöm!
    Evelin

    VálaszTörlés
  72. Szia Lesz!
    Elküldenéd nekem is a 6. 7. 8. és 9. részt.
    Köszönöm a fáradozásodat!
    k.veronika61@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Szia!
    Ha nem probléma, nekem is elküldenéd a 6.,7.,8., 9. részt?
    Nagyon szépen köszönöm előre is!
    hajnalka.szaboczmorek@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Szia!
    Én is csatlakoznék az előttem szólokhoz! Amikor az időd engedi szeretném elkérni a 6.,7.,8. és 9. részt.
    Köszönöm előre és köszönöm az eddigi feltöltéseket is!
    timea.szoter@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Szia!
    Én is szeretném kérni a 6 - 9 részeket, ha lehet. Előre is köszönöm!
    luxor016@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia!
    Én is a fent említett részeket szeretném kérni E-mailben.
    diskal057@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  77. Hello! El tudnád küldeni nekem is a 6., 7.,8. és 9. részeket? Nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  78. Szia! Szeretném elkérni a 6-7-8. Részt. Nagyon köszi, beszedics.h@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Szia Lau! El tudnád küldeni a 6,7,8,9 részeket? Előre is köszönöm! kata328@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Szia, nekem is el tudnád kérlek küldeni a 6., 7., 8. és 9. részt? Nagyon szépen köszönöm :) bfridu@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Szia, nekem is el tudnád küldeni kérlek a 6. részt?
    Nagyon köszönöm! kisvirci@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  83. Sziasztok! Elküldené valaki a 6-7-8. részt? Köszönöm! rigo.dori@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Elküldené nekem valaki a 6-7-8. részt? Nagyon köszi! rigo.dori@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Elküldené nekem valaki a 6-7-8. részt? Nagyon köszi! rigo.dori@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Szia!
    El tudnád küldeni nekem a 6 7.8. részt e-mailben az oroszgabo@digikabel.hu címre? Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  87. Itt az összes:
    https://www68.zippyshare.com/v/nqM8MenT/file.html

    VálaszTörlés
  88. Kedves Lau!Amennyiben megoldható szeretném én is e-mailen elkérni a 6-7-8-9. részeket. A címem: szemakm@gmail.com
    Előre is hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  89. Szintén nagyon örülnék a 6-7-8-9 résznek.
    gyorgyitakacs.georgia@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  90. Szia én is nagyon örülnék 6,7,8,9 könyveknek. Előre is köszönöm szépen elvira.dohor@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok,

    Beállnék én is a sorba :) nagyon örülnék ha valaki elküldené nekem a 6-7-8-9. részt emailben.
    címem: szilvia.anna@gmail.com
    Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  92. Szia ezt nem lehet meg nyitni sajnos.

    VálaszTörlés
  93. Szia! Sajnos a fenti linket nem lehet megnyitni.Amennyiben lehetséges, el tudnád küldeni az e-mail cimemre a 6-7-8. részt? Nagyon hálás lennék érte. Üdv.: Reni
    nrenci1989@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Kedves Lau!Amennyiben megoldható szeretném én is e-mailen elkérni a 6-7-8-9. részeket. A címem: kuhama69@gmail.com
    Előre is hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok, valaki megkapta a 6. 7. 8. 9. reszt?? En is szeretnem elolvasni ha valakinek megvan. Koszi

    VálaszTörlés
  96. Hello, van aki megkapta a 6. 7. 8. 9. reszt??

    VálaszTörlés
  97. Hello, van aki megkapta a 6. 7. 8. 9. reszt??

    VálaszTörlés
  98. Szia Lau,
    Ha megoldható nekem is elküldöd a 6.,7.,8.,9. részt?
    judit.sz.szatmari@gmail.com
    előre is köszönöm
    Judit

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok!

    Én is beállnék a sorba ha valaki volna olyan jó fej és elküldené a 6,7,8. részeket. Köszönöm Ingrid hkingrid@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok!
    Én is szeretném megkapni a 6.,7.,8. köteteket a kertesz.monika.88@gmail.com e-mail címre.
    Köszönöm szépen!
    Mónika

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok! Szertném én is megkapni a 6-7-8. részt a kolonics.dorina01@gmail.com email címre. Előre is nagyon-nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok, valaki nekem is el tudná küldeni a 6, 7, 8 részt a khtamaraphotography@gmail.com ra? Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok! Én is keresem a 6., 7. és 8. részt, el tudná esetleg valaki küldeni? re.szekeres@gmail.com
    Nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  104. Haliii. Én is nagyon szépen megköszönném ha valaki elküldené a 6-7-8-ik részeket. bozodijulia@yahoo.com
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok!
    Nagyon nagyon megköszönném, ha valaki elküldené nekem a 6-7-8. Részt a luluzsa@gmail.com emailre. Előre is köszönöm! ❤

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok!
    Kérlek kérlek, Valaki elküldené nekem is a 6-7-8. részt?
    cintia.kovari@gmail.com
    Nagyon nagyon szépen köszönöm! ❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nekem is el tudnád küldeni előre is köszi elvira.dohor@gmail.com

      Törlés
    2. Szia! El tudnád küldeni a 6.7.8. részt?
      nrenci1989@gmail.com. Nagyon hálás lennék érte! :)
      köszönöm!

      Törlés
    3. Szia. Elkérhetném valakitől a sorozat 6-7-8 részeit?:) nita0908@gmail.com hálás köszönet 🥰

      Törlés
  107. Szia. Nekem is el tudnád küldeni a 6-9.részeket. Nagyon szépen köszönöm. teket.szilvi@gmail.com

    VálaszTörlés
  108. Szia!
    Én is szeretném elkérni a 6-7-8. részt.
    bekesidorina95@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok!
    Kérlek küldje el valaki nekem is 6-7-8. részt dudolila1@gmail.com e-mail címre.
    Nagyon szépen köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  110. Szia Lau!

    NE haragudj a zavarásért, de el tudnád küldeni nekem is a 6-7-8-9. részt. Sajnos én sem tudom letölteni és nagyon szeretném elolvasni.
    Előre is köszönöm szépen!
    iczibere@gmail.com

    VálaszTörlés
  111. Szia Lau!

    NE haragudj a zavarásért, de el tudnád küldeni nekem is a 6-7-8-9. részt. Sajnos én sem tudom letölteni és nagyon szeretném elolvasni.
    Előre is köszönöm szépen!
    iczibere@gmail.com

    VálaszTörlés
  112. Kedves Lau!
    Nálam se működik a letöltés.
    Esetleg nekem is el tudnád küldeni a 6-7-8-9 részeket?
    orsi.20010503@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  113. Kedves Laura!
    Számomra is eltudnad küldeni a 6-7-8-9 részeket?
    alexandra.teglas.96@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  114. Kedves Laura!
    Eltudnád küldeni nekem is a 6-7-8. részt? Előre is köszönöm!!!
    19981206@citromail.hu
    Edit

    VálaszTörlés
  115. Kedves Laura! Lennél oly kedves és nekem is elküldenéd a 6-7-8. részt? Nagyon szépen köszönöm!
    krisztike19871121@gmail.com

    VálaszTörlés
  116. Szia Laura!
    El tudnád nekem is küldeni a 6-7-8. részt? Előre is nagyon szépen köszönöm!
    peterzsofi05@gmail.com
    Zsófi

    VálaszTörlés
  117. Kedves Laura!
    Én is szeretném, ha elküldenéd a 6-8. részt. Köszönöm
    nemethad@gmail.com

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok! Esetleg valaki eltudná küldeni nekem is a Bridgeton család 6,7,8 részét? Email cím: demecs11@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  119. Szia. El tudnád küldeni a 6,7,8 részeket légyszíves. Köszönöm szépen. Email címem destino0224@gmail.com

    VálaszTörlés

  120. Szia. El tudná valaki nekem is küldeni a 6,7,8 részeket légyszíves. Köszönöm szépen. Email: domotor.eva.ildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  121. Nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenéd a 6,7,8 részt!!! istvanneszabo99@gmail.com

    VálaszTörlés
  122. Szia!
    Elküldenéd nekem is 6,7,8. könyveket a trozgan@gmail.com email címre.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  123. Szia!
    Szeretnélek megkérni, hogy a 6-7-8. részt küld el nekem a fleursadventures@gmail.com címre.
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  124. légyszíves küld már el a 6, 7, és 8. részt
    email címem: kormanyosne.marie@gmail.com
    nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  125. Szia.
    Megkérnélek, hogy küld el nekem a 6-7-8 részeket.
    E-mail címem:rinko.marianna@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  126. Szia.
    Megkérnélek, hogy küld el nekem a 6-7-8 részeket.
    E-mail címem:rinko.marianna@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  127. Szia van rá lehetőség h hattól elküld nekem a könyveket? nagyon megköszönöm ha igen. aczel.timi92@gmail.com. :)

    VálaszTörlés
  128. Szia!
    Én sem tudtam letölteni. el tudnád küldeni a 6 és 7 részeket? előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  129. http://pdfifikonyvek.blogspot.com/2021/02/julia-quinn-bridgerton-csalad.html?m=1



    Itt az összes rész fenn van.
    Jó olvasást! E.D.

    VálaszTörlés
  130. Szia,nagyon szépen kérlek elküldenéd nekem is?nagyon izgatott vagyok,hogy mi lesz a folytatás.Köszönöm szépen<3 krisztinak269@gmail.com.

    VálaszTörlés
  131. Kedves Laura! El tudnád kérlek nekem is küldeni a 6-7-8. kötetet a homokievi@gmail.com email címre? Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  132. Kedves Laura! El tudnád küldeni az 5-6-7-8 részt az alábbi e-mail címre: iboly07@gmail.com
    Köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés
  133. Szia Laura! Szeretnélek megkérni, hogy nekem is átküldenéd a 6-7-8 részt,mert nekem sem sikerült letölteni! Nagyon köszönöm!😊🥰
    antaerdelyi@gmail.com

    VálaszTörlés
  134. Szia Lau! El tudnád küldeni a 6,7,8,9 részeket? Előre is köszönöm! harsanyi.rita@gmail.com

    VálaszTörlés
  135. Kedves Laura! El tudnád küldeni az 6-7-8 részt? herczegnekonyagabriella1022@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm ������

    VálaszTörlés
  136. Szia Lau! El tudnád kérlek küldeni a 6,7,8,9. részeket? Hálás köszönet a többi rész feltöltéséért. emma.kaszas@gmail.com

    VálaszTörlés
  137. Szia Lau! El tudnád nekem is kérlek küldeni a 6,7,8,9. részeket? molnaranita0920@hotmail.com

    VálaszTörlés
  138. Halika. Elkérhetném a 6-7-8-9 részeket valakitől a nita0908@gmail.com email re? Hálás köszönet 🥰

    VálaszTörlés
  139. Sziasztok!!Én is elszeretném kérni a 6-7-8 részeket a fodoanett@gmail.com email címre. Nagyon szépen köszönöm ��

    VálaszTörlés
  140. Sziasztok! Nekem is el tudja valaki küldeni a 6-7-8 részt légyszi? Email: dozsaagi2000@gmail.com
    Köszönöm nagyon:)

    VálaszTörlés
  141. Üdv. Nekem is eltetszene küldeni erre az e-mail címre a 6, 7, 8, részt. Illetve ha megvan akkor az extra részt is lenne szíves elküldeni az email címemre.
    edina.vigh02@gmail.com

    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  142. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  143. Sziasztok!
    Legyen szíves valaki küldje el a 6,7,8 részt. Mert a végén még alszok éjszaka. Köszönöm!!! rozsa.julia86@gmail.com

    VálaszTörlés
  144. Sziasztok!

    Én is beállnék a 6,7,8,9 részre:)
    anikodora@gmail.com

    köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  145. Szia! Elkérhetném a 6-7-8-9. részt e-mailben? :)
    baloghbernadett98@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  146. Szia! Én is szeretném elkérni a 6-7-8.részt. Email címem: gimpel.monika1@gmail.com
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  147. Szia! Én is szeretném elkérni a 6-7-8. részt. f.rahel04@gmail.com Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  148. Szia 😊
    Én is szsretném elkérni a 6-7-8.részt. E-mail címem: ildiko.anna.majai@gmail.com
    Előre is köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  149. Szia, A rossz kor részt szeretném kérni:
    m.adnilem@gmail.com email címre. Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  150. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 6-7. részt, illetve ha meg van akkor az extra részt is? Email címem : golfirr32@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  151. Sziasztok! Ha valaki el tudná küldeni nekem a paispeti@gmail.com címre a 6-7-8 és az extra részt, nagyon megköszönném!
    u.i.: Feleségem szeretné, nem én :)

    VálaszTörlés
  152. Haliho! Nekem is eltudna valaki küldeni a 6, 7,8 s az extra reszt?
    brigitta960508@gmail.com
    Elöre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  153. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a 6,7,8 részt. Elvonási tüneteim vannak az 5 rész óta.
    kisshajnalka1986@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  154. Sziasztok!
    Rettentő hálás lennék ha valaki engem is megszánna a 6. resztől kezdve a sorozattal a galkrisztina2000.06@gmail.com email cimre.
    Köszönöm hogy megszántál :)

    VálaszTörlés
  155. Sziasztok! Nagyon hálás lennék, ha valaki el tudná küldeni a 6-7-8. részt. Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  156. Sziasztok!
    Én is belevetettem magam a sorozatba. Örömmel venném, ha a 6-7-8 részt elküldenétek nekem. Hálás köszönettel: Anikó
    nikomegyesi@gmail.com

    VálaszTörlés
  157. Sziasztok!
    Valaki lenne olyan kedves ès átküldenè 6-7-8-9.rèszt?
    Nagyon szèpen köszönöm!

    kgabriella0307@gmail.com

    VálaszTörlés
  158. Sziasztok valaki el tudná küldeni nekem is a 6,7,8 . részt? köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  159. Sziasztok! Nekem is eltudná küldeni valaki a 6-8.részeket?
    Köszönöm szépen!🙂

    VálaszTörlés
  160. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 6, 7, 8 részét? Nagyon hálás lennék. suto.zsani99@gmail.com

    VálaszTörlés
  161. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a 6-7-8 részt? Nagyon köszönöm! vikim560@gmail.com

    VálaszTörlés
  162. Sziasztok! Én is nagyon szeretném elolvasni a 6-7-8. részt, el tudná valaki küldeni a reni199@gmail.com emailcímre? Hálásan köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  163. Sziasztok,
    Én is szeretném elolvasni a 6.,7. és 8. részt.
    Valaki elküldené lenora54@gmail.com címre?
    Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  164. Sziasztok :)
    Elküldené nekem valaki az 6,7,8 részt a zsebibaba2021@gmail.com email címre.
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  165. Sziasztok!
    Én is el szeretném olvasni a 6.7.8. részeket. Ha valaki át tudná nekem küldeni, azt megköszönöm. regkodok@gmail.com

    VálaszTörlés
  166. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem e-mailben a 6,7,8. részeket. E-mail címem: lolluska2001@gmail.com Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Megkaptad esetleg a könyveket? Ha igen, tudnád nekem továbbítani?
      Nagyon szépen köszönöm.
      Mariann (lennert.mariann@gmail.com)

      Törlés
  167. Szia el tudnád küldeni a 6-9 részt a zsofia.major28@gmail.com címra

    VálaszTörlés
  168. Sziasztok!
    Kérlek, aki tudja, a 6.7.8. részt küldje el nekem emailben: zsofi.tr@gmail.com. Nagyon szépen köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  169. Van bárki akinek megvan a 6-9 rész? Nagyon örülnék (pláne az asszony) ha valaki el tudná küldeni. :) Köszönöm!
    paispeti@gmail.com

    VálaszTörlés
  170. Sziasztok! Valaki, akinek megvan, el tudná küldeni nekem is a 6. 7. és 8. részt? Az email címem: boritek22@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  171. Kedves Laura! Áldott Karácsonyt! El tudod nekem küldeni a 6-7-8. részt? Köszönöm előre is. monikiraly741@gmail.com

    VálaszTörlés
  172. Sziasztok!
    Én is el szeretném kérni a 6-7-8. részt. annamucisuti@gmail.com
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  173. Szia! Szeretném elkérni én is a 6,7,8.részeket. Légyszíves küld el nekem! zsuzsanna.bodecs@gmail.com

    VálaszTörlés
  174. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  175. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  176. Szia. Szeretném elkérni én is a 6-7-8. részt. Előre is nagyon köszönöm :) email: zauka86@gmail.com

    VálaszTörlés
  177. Szia Lau! én is szeretném elkérni a 6. részt, köszönöm szépen. vivilyenci@gmail.com

    VálaszTörlés
  178. Szia. Szeretném elkérni én is a 6-7-8. részt. Előre is nagyon köszönöm :) email: fanni.gulyas.95@gmail.com

    VálaszTörlés
  179. Szia, szeretném én is kérni a 6-7-8. részt, előre is nagyon köszönöm! Email: evelinmic17@gmail.com

    VálaszTörlés
  180. Én is elfogadnám a 6,7,8. részt. Az email címem a.katona@freemail.hu

    VálaszTörlés
  181. Sziasztok a 6. Részt én is szeretném kérni hogy valaki küldje már el aki tudja
    idi9306@gmail.com
    A 7, 8 megvan aki szeretné küldöm.

    VálaszTörlés