2015. május 22., péntek

Fagyos tüzek (Viking-trilógia 1.)

Johanna Lindsey: Fagyos tüzek

 

Johanna Lindsey romantikus regényeiben hús-vér figurákból, izgalmas kalandokból és lüktető szenvedélyből szövi lebilincselő történeteit.

A jeges tengeren átkelő vikingek egy portyájuk alkalmával foglyul ejtik Lady Brennát, a bátor kelta szépség azonban megesküszik, hogy neki senki nem fog parancsolni – még a jóképű, de faragatlan Garrick Haardrad sem.

Garrick, a kegyetlen viking törzsfő fia, aki ahhoz szokott, hogy mindent megkap, amit csak kíván, vad ösztönösséggel teszi magáévá Brennát. A lány eleinte minden idegszálával küzd a rabszolgasors és nemegyszer mind a tíz körmével gazdája ellen, ám kiderül, a férfi korántsem olyan, mint elsőre látszik. És miközben Brenna bosszúra készül, Garrick csókjai elvarázsolják, és a fagyos norvég télben a vadóc kelta lány izzó szenvedélyre lobban.

Letölthető: http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CDoQFjAE&url=http%3A%2F%2Fddl4.data.hu%2Fget%2F0%2F2442665%2Fj.lindsey&ei=YVJfVYD2C4K-ygOJ_oLADA&usg=AFQjCNFAqwGiZ7PiA8wgTNs_1qevlpuO-Q&sig2=QhRiGyX5Amb2ctkbkaBv8A&bvm=bv.93990622,d.bGQ

25 megjegyzés:

  1. Szia Laura!
    Nagyon tetszik az oldalad!
    Kérlek ,tedd fel a fagyos tüzek könyvet,mert véletlenül másik linket raktál be helyette.
    Előre is köszönöm :)
    Gréti

    VálaszTörlés
  2. Szia! Valamiért tényleg nem jó a link. :(
    Edina

    VálaszTörlés
  3. Szia! esetleg nem raknád fel ujra ?nem jó a link
    Köszi
    Eszter

    VálaszTörlés
  4. Szia eltudnál küldeni
    JOHANNA LINDSEY:
    Fagyos tüzek
    Email cimem:heterini1@gmail.com
    Elöre is köszönjük 😘🌷

    VálaszTörlés
  5. Szia eltudnál küldeni
    JOHANNA LINDSEY:
    Fagyos tüzek
    Email cimem:heterini1@gmail.com
    Elöre is köszönjük 😘🌷

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Elkérhetem a fagyos szívek linkjét
    Vagy esetleg megadom a mail címem.
    etasabine@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Nagyon szépen megkerlnelek, akkor elküldenéd nekem a fagyos tüzeket?
    Nagyon nagyon hálás lennék
    Köszönettel Sziszi
    varszegiszerena@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Valaki el tudná nekem küldeni kocsisbrigitta95@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Valaki el tudná nekem küldeni kocsisbrigitta95@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Nagyon szépen megkérlek, akkor elküldenéd nekem a fagyos tüzeket?
    molnar.dorottya99@gmail.com
    :)

    VálaszTörlés
  11. Valaki küldje el nekem is szandrita19@freemail.hu

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok. Valaki elküldené nekem is? andreballa114@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok valaki elküldené nekem is . Előre is köszi
    nkatalin.angyal@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok valaki elküldené nekem is?
    Előre is köszönöm
    edit.anna.szollosi@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok. Valaki elküldené nekem is?
    viktoriagyuris@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok nekem is küldjétek el légyszi! smithklaudia1988@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok, el tudná nekem is küldeni valaki az első részt. Ķöszönöm. Adri
    adriennharcsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok. Valaki eltudná nekem is küldeni az első részt?köszőre is köszi
    vojcsikviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok. Eltudnátok küldeni az első rész linkjét? Előre is köszi dr.sipost@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!Elküldenètek nekem is? Akár az egész sorozatot! Nagyon köszi

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Nekem is kellene az első rész linkje
    ferrari19930324@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok nekem is el tudná küldeni valaki az első rész linkjét
    kopectimea@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Légyszi küldjétek el nekem az első részt, köszönöm! csaki.viktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok valaki elküldené nekem az első részt szendyke1985@gmail.com ra? Előre is koszonom

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok, az első részt valaki el tudná nekem küldeni? kaviktoria99@gmail.com

    VálaszTörlés