2015. május 23., szombat

Csókja megmondja (Bridgerton család 7.)

Julia Quinn: Csókja megmondja

 

A HŐS
Gareth St. Clair bajban van. Apja, aki megveti őt, elhatározta, hogy tönkreteszi a St. Clair-birtokot, hogy nyomorba döntse őt. Gareth egyetlen öröksége egy családi napló, amiben talán családi titkokról írnak… és ez lehet jövője nyitja. Csak az a probléma, hogy a szöveg olaszul íródott, mely nyelvet Gareth a legkisebb mértékig sem beszéli.

A HŐSNŐ
Az előkelő társaság egybehangzóan állítja, hogy Hyacinth Bridgerton kisasszonyhoz senki nem hasonlítható. Pokolian okos, rémesen szókimondó, és Gareth szerint valószínűleg csak kisebb dózisokban elviselhető. De van benne valami… valami bájos és bosszantó… ami megragadja a figyelmét, és nem ereszti.

SZEGÉNY MOZART ÚR
Valószínűleg éppen forog a sírjában, amikor Gareth és Hyacinth találkozik az évente megrendezett Smythe–Smith-zeneesten. Hyacinth jó hírű lány; az, hogy Gareth St. Clair társaságában látják, meglehetős merészség, de jól érzi magát a társaságában és felajánlja, hogy lefordítja a naplót, bár olasz tudása nem egészen tökéletes. De ahogy beveszik magukat a titokzatos szövegbe, rájönnek, hogy a válaszok, amelyekre oly régóta várnak, nem a naplóban vannak… egymásban találják meg… és semmi sem olyan egyszerű – vagy olyan bonyolult –, mint egyetlen, tökéletes csók.

 

134 megjegyzés:

  1. Kedves Laura! Pdf linked lenne a 7. 8. 9. Kötetről? Üdv Barbara

    VálaszTörlés
  2. Hello Laura.7.8.rész nincs meg véletlenul?koszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! Esetleg én is elkérhetném az utolsó két kötetet, ha megvan? Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. e-mail: lengyel.monika1985@gmail.com :)

      Törlés
  4. Szia! El tudod küldeni ezt a részt és az Esküvő lesz-t? Előre is köszönöm.:) E-mail: timi9.k@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia ezt a részt szeretném köszi. annaborbala79@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia szuper az oldal! Esetleg el tudnád nekem küldeni a 7-8 részt PDF-ben? Elöre is köszönöm,e-mail címem hajduibici@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! El tudnád küldeni a 7-8 részt pdf-ben? köszönöm. farkaska66@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Nekem is kellene a 7. és 8. rész pdf-ben! Előre is köszi!
    siccpicc73@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nekem is el tudnad kulderni a 7_8 reszt emailben. Koszi latymar67@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Üdv!
    Ha nem nagy fáradtság, én is elkérhetném az utolsó két részt? Előre is köszönöm!
    A mail-em: mearw2222@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is a 7-8-as rész linkjét kérném. Köszönöm szépen:

    halaszi.ildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia, elkérhetném az utolsó 2 részt? Előre is köszönöm :) email címem : teokanemeth@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia :)
    Eltudnád küldeni a 7. és 8. részt pdf-ben?
    Előre is köszönöm :)
    E-mail: petraloveheart@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Ha megoldható, én is szeretném kérni a 7. és 8. részt pdf-ben. Köszönöm előre is! viktoriajordanov@yahoo.co.uk
    Viki

    VálaszTörlés
  15. Szia Laura!
    Nagyon hálás lennék, ha nekem is elküldenéd a 7., 8.részt pdf-ben. Nagyon szépen köszönöm.
    viskildiko@gmail.com
    Üdv.
    Ildikó

    VálaszTörlés
  16. Szia Laura!:)

    Eltudnád küldeni a 7. és 8. részt pdf-ben?
    Előre is köszönöm :)
    E-mail:rencsi091@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! :)
    Eltudnád nekem küldeni a 7. 8. rész pdf-ben?
    E-mail: szerelmem212@gmail.com
    Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Engem is érdekelne az a híres utolsó két rész! Kérlek, ha van esély rá, el tudnád küldeni, az e-mail cimemre?
    meli.kerekes@yahoo.com

    VálaszTörlés
  19. Helló!
    Esetleg nekem is elküldenéd a 7.-8. részt pdf-ben ha van rá mód?
    szilvii1993@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia nekem is eltudja valaki küldeni a 7-8-9 dik rszeket pdf ben.
    szendecske.i@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Esetleg el tudná nekem küldeni valaki a 7. és 8. részt (a többi megvan) pdf-ben? Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget! :) (emi.blazek@gmail.com)

    VálaszTörlés
  22. Szia, 7. és a 8. Részt elküldenéd pdf- Ben. Előre is köszönöm. hudakne155@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! Nekem is el tudnád küldeni pdf-ben légyszíves. Köszönöm!
    kapitanyanna06@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia Laura!
    Szeretnélwk mwgkérni küldd el nekem is a sorozat 7 és 8 részét!
    Nagyon köszönöm!
    Angi
    aangikm@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia/ sziasztok!
    Esetleg el tudná nekem küldeni valaki a 7. és 8. részt pdf-ben?
    Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget! :)
    Kinga
    hkini06@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg ha valaki ezt még látja akkor el tudná nekem is küldeni?
      elinaandrosovits41@gmail.com

      Törlés
  26. Szia! Esetleg, elküldené valaki nekem is a 7,8adik részt nekem is, pdf-ben?
    eszti80@yahoo.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Esetleg, eltudná valaki küldeni nekem is a 7. és a 8. részt pdf-ben?
    p.inka810@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. Szia! Esetleg nekem is elküldené valaki a 6,7,8 részt a könyvből? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kell még a 8. ? azt esetleg el tudom küldeni :)

      Törlés
    2. Szia ! 6-7-8. részt ha eltudnád küldeni, megköszönném majazumzum01@gmail.com

      Törlés
  29. Szia, nagyon boldog lennék, ha el tudnád küldeni nekem a 7. részt pdf-ben. (Caókja megmondja): petronellanagy3@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. szia! Esetleg el tudnád küldeni a 6., 7. könyvet ? Borzasztóan örülnék neki. :) Email címem:magyarfanni0201@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia. El tudnád küldeni nekem a 7., 8. könyvet PDF-ben? Köszönöm szépen :)
    Email cím: anna.liptak02@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia/Sziasztok...vki megszánna engem is? 6,7,8+9.rész érdekelne. Köszii :D ubrankovicsadrienn@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Ha ezt valaki meg látja megköszönném ha elküldené nekem is a 6,7 és a 8 részt! barta.lilla2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 6,7,8,9 részt?
    szabo.andrea04@gmail.com.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Esetleg valaki el tudnád nekem küldeni az 1, 6, 7, 8 részteket PDF-ben? Előre is köszönöm. E-mail címem: konyvestoth.fruzsina@gmail.com

      Törlés
  35. Szia!
    El tudnátok küldeni a 7,8,9 rész? Imádom ezt a családot! ♥️
    basteth13@gmail.com Előre is köszönöm!😘

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Esetleg valaki eltudná küldeni nekem a 7.részt? Nagyon régóta keresem. Előre is köszönöm 😊
    k.kinga2824@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia..El tudnátok küldeni 6 7 8 9 észt köszönöm.csillacsepin@yahoo.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 6,7,8,9 részt?
    kiss.patricia96@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a 6,7,8,9 részt? Nagyon hálás lennék.
    Előre is köszi!
    Ági
    jagudits.agnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  41. Hello. Nagyszerű ez az oldal. Kérlek el tudnád küldeni e-mailben a 6-7-8 részt? ( kiralyova.maria@gmail.com ) Nálunk nem beszerezhetőek ezek a könyvek magyar nyelven nagyon megköszönném ha elküldenéd.

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok
    Esetleg ha nem nagy kérés el tudnátok nekem küldeni a 6. 7. 8. részt. Előre is nagyon szépen köszönöm :)
    szeret98@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia elküldenèd a 6-7-8.rèszt. Előre is köszönöm:)
    bozoneszilagyis@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    Elküldenétek a 6-7-8. részt?
    Nagyon szépen köszönöm!!!
    biba0414@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    Megtenné valaki, hogy elküldi a 6-7-8. részt? Nagyon szépen köszönöm!
    temesigab@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Ha nem nagy kérés, akkor esetleg el tudnátok küldeni a 7-8. részt? Előre is nagyon szépen köszönöm!!:)
    rencsi091@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok!
    Esetleg el tudnátok nekem is küldeni a 6-7-8-9. részét a könyvsorozatnak? Előre is nagyon köszönöm!! puskastimea1123@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Kedves Laura, nagy öröm lenne számomra, ha olvashatnám a 6-7-8-9 köteteket is. Elérhetővé tudnád tenni őket, esetleg megkérhetlek, h küldd el légyszí a katalina0421@gmail.com címre? Nagyon köszönöm előre is! Katalin

    VálaszTörlés
  49. Szia! El tudnád nekem is küldeni az orrvitorla@gmail.com-ra? köszi szépen, 6, 7. 8. kötetet szeretném kérni

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok!
    Elküldenétek nekem is a 6,7,8. kötet. Előre is nagyon szépen köszönöm! viktriasmajda@yahoo.com címre.
    Az oldal pedig nagyon tetszik, köszönöm a munkádat! Viktória

    VálaszTörlés
  51. Szia! Szeretném elkérni én is PDF-ben a 6,7,8,9.részt.
    igazibolya@upcmail.hu
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  52. Szia!
    Nagyon hálás lennék, ha ezt a 7. részt elkérhetném emailben, annyira szeretném elolvasni :)
    szegedizsusz@gmail.com
    Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  53. Hello!
    Nem tudom mennyire aktuális még a blog, de nagyon elszeretném olvasni a Csókja megmondója és A boldogan éltek -et.
    liza.fejes@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni a 6,7,8. köteteket?
    gulyasluca9@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  55. Szia Laura!

    El tudnád nekem küldeni a 6;7 és 8 részt e-mailban? :)
    froxana951214@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  56. Szia Laura!
    El tudnád küldeni a 6,7 és a 8 részt e-mailban? :)
    emmayildiz5@gmail.com
    Válaszodat előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok!
    Valaki el tudja küldeni a 7, 8, 9. részeket?
    scarlet.frost.b@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! Eltudná valaki részemre is küldeni a 7,8,9 részeket emailben? Köszönöm szépen előre is a segítséget! Mindenkinek jó olvasást! :-) Email címem: elenir.erika5@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok valaki el tudná küldeni nekem az 5,6,7,8,9es részt? b.henyke@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok!
    Laura vagy esetleg valaki ha megszánna és elküldené a 5-6-7-8 részt azért nagyon hálás lennék! ❤️ szucsbeatrix0612@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok!
    Ha valaki átküldené az 5-6-7-8 részt nagyon megköszönném. :)
    vicpipi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  62. Ha valaki at kuldeni a 7 8 reszt azt nagyon megkoszonem....
    szallosizolda@yahoo.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok!
    Ha esetleg meglenne valakinek, át tudná nekem küldeni a 6,7,8 részt?
    Köszönöm.
    krisztinakrisztina2002@gmaill.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok!
    Engem is légyszi valaki szánjon meg a 6., 7. és 8. résszel. :) Köszönöm előre is!! kaszil@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok! En minden Julia Quinn konyvet szeretnem kerni, ha van valakinek ra modja, nagyon orulnek neki. klenczner@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok! Engem is nagyon érdekelne a 6,7,8 rész, ha esetleg át tudná küldeni azt nagyon meg köszönöm!
    dora9507@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! Én is eljutottam a 7. - ik részig, amit sehol sem találok. Valaki átküldené nekem is a 7-8-9 részt? Köszönöm szépen előre is! És egy kis infó: első negyedévben a Gabo újra kiadja mindet! (1-8 rész,9-ről nincs infóm)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, email címem: pusztai.agnes2016@gmail.com

      Törlés
  69. Szia. Elküldenéd esetleg nekem is a Bridgerton család 5,6,7,8 részét? A szelene2768@gmail.com cimre? Előre is nagyon szépen Köszönöm!

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok, a 6-7-8.at esetleg valaki nekem is el tudná küldeni?
    Előre is köszönöm :)
    mano093@citromail.hu

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok!
    Esetleg el tudnátok nekem is küldeni a 7-8-9. részét a könyvsorozatnak? Előre is nagyon köszönöm!
    kattincs@freemail.hu

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! El tudna nekem is kuldeni valaki a 7. Es 8. Reszt? Koszonom szepen elore is
    evacsonka83@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok :D
    A 6-7-8. kötetet esetleg valaki nekem is el tudná küldeni?
    Előre is köszönöm :)
    kity.koty.123@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok :)
    Ha el tudna nekem is kuldeni valaki a 6,7,8,9. kotetet. ferenczt89@gmail.com
    Elore is koszonom :D

    VálaszTörlés
  75. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok...el tudna e valaki kuldeni nekem is a 7 es 8 as reszt? Koszonom
    szallosizolda@yahoo.com

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok!
    El tudná valaki nekem is küldeni a 7. 8. részt:
    Nagyon köszönöm!
    vercsike19670217@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! A 6-7-8-ra nekem is szükségem lenne. Valaki elküldené pdf-ben? robert.tamaskovics@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! A 7-8. részt el tudná valaki küldeni nekem?
    csakiviki7@gmail.com
    Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  80. Szia, A 6,7,8. részt el tudnád küldeni nekem?
    csotineaniko@gmail.com
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok a 7, 8. részt valaki el tudná nekem küldeni? előre is hálásan köszönöm!<3
    email: viktoriaterdig107@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! A 7. és 8. részt el tudná küldeni valaki nekem? husezsofia@gmail.com Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! El tudná küldeni valaki a 6,7,8 részt! knauzancsi@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! El tudná valaki küldeni a 7,8,9 részt? Nagyon köszönöm előre is.
    trentpoki@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! El tudnátok küldeni nekem is a 7,8,9 részt? Előre is köszönöm.
    vargaalexandra06@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Kérlek nekem is küldjétek el a 7-es és 8-as részt!
    genzigabi@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok! nagyon hálás lennék, ha valaki elküldené a 6,7,8.részt! Kösziii előre is! 😁❤
    geredboglarka1@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok! Nagyon szeretném én is a 6.dik résztől. Köszönöm előre!
    zsanett.kerekes82@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok! Én is szeretném a 6.dik résztől.Nagyon köszönöm előre is!
    zsanett.kerekes82@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok én is nagyon szeretném az 5,6,7,8 könyveket sehol nem találom.
    Olyan jó könyvek nem tudom le tenni.
    Előre is köszönöm szépen.
    elvira.dohor@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg van mind��

      Törlés
    2. Szia. Neharagudj a zavarásért,de el tudnád küldeni a nita0908@gmail.com email címre a Bridgestone család összes részét?:) Nagyon hálás lennék érte:)

      Törlés
  91. Itt az összes:
    https://www68.zippyshare.com/v/nqM8MenT/file.html

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok! Engem is érdekelne a 6-7-8-9 rész, előre is nagyoon köszönöm! ❤️
    erdelyibarbara86@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok!
    Annyira örülök, hogy rábukkantam erre az oldalra!
    Van rá lehetőség, hogy elküldje nekem valaki a 6-7-8-9 részeket? Nagyon hálás lennék érte. Email címem: dankopanna84@gmail.com.
    Előre is köszönöm. Panna

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok nekem is el tudná valaki küldeni a 6,7,8,9 könyveket. Már nagyon várom. Előre is köszönöm szépen.
    elvira.dohor@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok. Én is szeretném a 6,7.8,9 részt, ha tudjátok küldjétek el. Köszönöm

    VálaszTörlés
  96. Ja bocsi rendor.kati@gmail.com

    VálaszTörlés
  97. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok! Nagyon szeretném én is a 6, 7, 8, 9. részt erre az email címre: evike21kiss@gmail.com
    Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  99. Szia! Szeretném elolvasni a Bridgerton család 6. 7. 8. részeit is, de letölthető formában sehol sem találom. Légyszíves küldd el a trepka80@freemail.hu email címre.
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  100. Szia! Nagyon szeretném elolvasni a 7. 8. részt!Elküldenéd erre a címre:gjulianna8603@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Esetleg ha megkaptad el tudnád küldeni?
      Nagyon koszonom

      Törlés
    2. Sziasztok! :)

      Ha valakinél meg van ez a rész, megtennétek, hogy elküldenétek a lillakalmar95@gmail.com-ra?

      Előre is nagyon szépen köszönöm! :)))

      Törlés
  101. Sziasztok!
    El tudna küldeni nekem is valaki a 6,7,8 részt? Nagyon hálás lennék.
    Köszönöm
    petraanemeth@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok!
    Nagyon hálás lennék, ha valaki el tudná küldeni nekem a 7 és a 8 részt.
    Előre is köszönöm.
    balahoagnes16@gmail.com

    VálaszTörlés
  103. Helló!
    Esetleg nekem is elküldenéd a 6.-7.-8. -9 részt pdf-ben ha van rá mód?
    Nagyon szépen köszönöm!
    tamas_ede@yahoo.com

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok!

    Elküldenétek nekem is a 6-7-8. részt ide: clown (pont) clone (kukac) gmail (pont) com

    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  105. http://pdfifikonyvek.blogspot.com/2021/02/julia-quinn-bridgerton-csalad.html?m=1
    Itt mind fent van.

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok! Elkérhetném én is a 7. részt? Sehol sem találom..
    klaudiakovacs535@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Szia a 7-8 részt megkaphatnám én is? pajger62@gmail.com -ra.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  108. Szia! Elkérhetném a 6,7,8.részt? horjanadri@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok!
    Elküldenétek nekem is az összes részt a katikuska@gmail.com-ra, ugyanis a linket ahol elméletileg mind megtalálható lenne nekem nem nyitja meg.
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok!
    Valaki eltudná küldeni nekem a 6.7. és
    8. részt erre az e-mail címre:bankaborcsa@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés

  111. Sziasztok!
    Valaki eltudná küldeni nekem a 7. és
    8. részt erre az e-mail címre:kobrerita@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  112. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem a 7. és a 8. részt erre az e-mail címre: kitti.botos00@gmail.com ?
    Előre is köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  113. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 6,7,8,9 részét az : alizkam@citromail.hu e-mail címre? előre is nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
  114. Engem is erdekelne a 6-7-8-9 reszek. Email:jakab.melania@yahoo.com

    VálaszTörlés
  115. Sziasztok, én is nagyon hálás lennék, ha valaki átküldené nekem is a kötetek 6-7-8-9 részét.
    e-mail: kothencz.aniko@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok, valaki nekem is áttudná küldeni, nagyon hálás lennék! (a 7. részt) szofiamuzslai@gmail.com

    VálaszTörlés
  117. Sziasztok, valaki eltudná nekem küldeni az 5 és a 7. részt, nagyon szépen köszönöm :) Email: zszijjartova@gmail.com

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok, valaki eltudná küldeni nekem az 5. és 7. részt?
    Nagyon hálás lennék. Előre is köszönöm <3
    emailom: baloghpetra20060330@gmail.com

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok! Esetleg valaki el tudnád nekem küldeni az 1, 6, 7, 8 részteket PDF-ben? Előre is köszönöm. E-mail címem: konyvestoth.fruzsina@gmail.com

    VálaszTörlés
  120. Szia! Eltudnád nekem küldeni az 1-8 részeket erre az email címre: 2000dzsessz2000@gmail.com előre is nagyon köszi!:)

    VálaszTörlés
  121. Én is nagyon halas lennek, ha valaki elkuldene nekem a 6,7,8 reszt santaszandra44@gmail.com

    VálaszTörlés
  122. Ha valaki eltudná küldeni ezt és a többi részt nagyon megköszöném 😊
    idi9306@gmail.com

    VálaszTörlés