2016. március 14., hétfő

Lecsupaszítva (A szerelem színei 2.)

Kathryn Taylor: Lecsupaszítva


Most mindent kockára kell tennie.
Testestül-lelkestül a bolondja lett.
Grace hiába tudja, hogy veszedelmes, amit Jonathan Huntington iránt érez, minden vele töltött nappal erősödik a szerelme. De vajon mit érez a férfi? Valóban olyan rideg, mint amilyennek mutatja magát? Tényleg csak a készséges játékszert látja a lányban? Amikor Grace megpróbálja rákényszeríteni a férfit, hogy színt valljon, bekövetkezik a katasztrófa…
"Egész testemben megremegek, ahogy még mindig farkasszemet nézünk. Nem akarom elhagyni őt, már a puszta gondolattól is beteg vagyok. De miféle kilátásaim lehetnek egy olyan férfival, amilyen ő? […] El kell hagynom Jonathant, és meg kell próbálkoznom a felejtéssel.
Egy hosszú pillanatig áll előttem, ökölbe szorult kezekkel, állkapcsán ránganak az izmok.
– Akkor megváltoztatjuk a szabályokat – mondja, és egy lépéssel közelebb jön. – Folytassuk akkor a te szabályaid szerint!"

 

3 megjegyzés:

  1. Szia ! Nagyon hálás lennék ha el tudnád küldeni nekem e-mailen a könyvet mivel nem engedi letölteni nekem. Előre is köszönöm szépen !
    Email:martinbonis6@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia. A schimike@freemail.hu címre el tudnád küldeni? Köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia engem is érdekelne ha valaki el tudná küldeni pentaielizabett@gmail.com

    VálaszTörlés