2015. április 30., csütörtök

A tökéletes játék

Jaci Burton: A tökéletes játék

 

Mick Riley, a profi futballista és nagyvilági életmódja a legutolsó dolog, amire Tara Lincoln partiszervezőnek szüksége van, annak ellenére, hogy a férfi forró és szenvedélyes egy éjszakás kalandjuk során már bebizonyította, nem csupán a pályán állja meg a helyét.
Tarát egy korábbi szerelmi csalódása olyan mélyen megsebezte, hogy többször nem akarja kitenni magát hasonló fájdalomnak.
Ám Mick a fejébe vette, hogy legyőzi a lány ellenállását és ebben semmi sem állíthatja meg. Tökéletes játékot eszel ki, hogy elnyerje Tara szerelmét.

26 megjegyzés:

  1. Szia elkuldod legyszi a b.hannus@gmail.hu-ra a linket?Elore is koszi

    VálaszTörlés
  2. Szia elkuldod legyszi a b.hannus@gmail.hu-ra a linket?Elore is koszi

    VálaszTörlés
  3. Szia el tudod nekem küldeni kismano9426@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. Szia el tudod nekem küldeni kismano9426@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia el tudnád küldeni nekem kismano9426@gmail.com
    Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  7. Szia el tudod nekem küldeni kismano9426@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  8. Szia el tudod nekem küldeni kismano9426@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  9. Szia,
    Elküldenéd légy szíves a szabo.krisz04@gmail.com-ra?
    Köszönöm: Kriszta

    VálaszTörlés
  10. Szia,
    Elkldend lgy szves az orsi@magdo.hu cimre?
    Elre is ksznom

    VálaszTörlés
  11. Szia! El tudnád küldeni nekem is?:) vadri0813@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! El küldenéd nekem is?
    izabellacsontos@yahoo.com

    VálaszTörlés
  13. Szia
    El küldenéd a zsuzska.szedlak@gmail.com címre köszönöm😊

    VálaszTörlés
  14. Szia
    Elküldenéd a biridora@gmail.com címre Köszönöm😊

    VálaszTörlés
  15. Szia, el tudnád küldeni e.eniko99@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Szia. Eltudnad küldeni légyszives tadrienn@c2.hu email címre.? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Eltudnád küldeni a csonnoandrea1978@gmail.com email címre? Köszönöm szépen! 😁

    VálaszTörlés
  18. El tudnád küldeni nekem is ..marcsi31@freemail.hu
    Nagyon szepen koszonom

    VálaszTörlés
  19. Szia, kérlek eltudnád küldeni nekem emailben. edina.vigh02@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Szia!Ha meg van mèg a link el tudnàd nekem küldeni a boozsi31@gmail.com előre is köszönöm szèpen😊

    VálaszTörlés
  21. Szia kerlek el tudnad kuldeni emailben? sz.bettina32@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia! Elküldöd a csepanyine@gmail.com címre

    Köszi

    Csépányiné Anikó

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok valaki elküldené nekem is? endzsi.nagy@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok valaki el tudná küldeni nekem?
    martonannamariabszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a linket? hnicky85@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok, Valaki el tudná küldeni nekem is?
    Georginatoth431@gmail.com

    VálaszTörlés