2015. július 13., hétfő

Uralkodjon feletted a vágy!

J. C. Reed: Uralkodjon feletted a vágy!

 

Brook Stewart, a csinos New York-i ingatlanügynök nem vágyik komoly kapcsolatra. Amikor azonban új főnökében ráismer arra a férfira, akit nemrégiben egy éjjel hazavitt magával a bárból, sok minden megváltozik körülötte. Jett Mayfield ugyanis veszedelmesen jóképű és magabiztos férfi, zavarba ejtően figyelmes, kedves és odaadó. Amikor pedig elviszi Brookot magával Olaszországba egy üzleti útra, az ott töltött napok óhatatlanul is mézeshetekké válnak.

De vajon valóban csak az érzelmi gazdagodás motiválja a férfit, vagy vonzalmát egyéb is mozgatja? Az érzelmek ereje fölülírhatja-e az üzleti világ törvényeit? Van-e jövője a szerelemnek a megismert múlt árnyékában?

29 megjegyzés:

  1. A könyv folytatása mikorra várható?Ha megvan megkaphatom pdf-ben. köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretném megkapni a könyv folytatását ha lehetséges!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jó könyv folytatásról tud valaki valamit? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  5. Elküldi nekem valaki mert nem tudom letölteni.. meg a folytatását is ha lehet :) herodeknikoletta@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Elkuldene nekem is valaki e-mailben? En sem birom letolteni. gyolai.vivi@freemail.hu. Koszonom

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia szeretnem meg kapni a tobb reszet is ad tudnad nekem kuldeni koszi

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretném elolvasni ezt a könyvet pdf formátumban de nem engedi letölteni. Gmail-ra átküldöd? ragi.biusbook@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  10. Szia én is kérhetem a folytatásait erre s címre pirgixenia@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Hali nekem is elkuldened a folytatas erre az emailcimre?
    Krimaxon2002@gmail.com
    Elore is koszi

    VálaszTörlés
  12. hali
    valaki eltudna nekem kuldeni mert nem tudom letolteni es esetleg ha van folytatas azt is megkoszonnem :D
    helembaidzseni.mogy7a@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia szeretnem meg kapni a tobbi reszet is at tudnad nekem kuldeni legyszives ??koszi , barbykui@icloud.com

    VálaszTörlés
  14. Szia,én se tudom letölteni. Át tudod nekem küldeni? Ha lehet akkor a folytatást is. csaszarcsilla@citromail.hu

    VálaszTörlés
  15. El tudja valaki nekem küldeni? Es ha lehet akkor a folytatast is! Elore is koszonom😁 sombia999@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Eltudná nekem küldeni valaki? A folytatást is köszi😁

    VálaszTörlés
  17. Szeretnem en is a tobbi reszt.megkoszonnem k.batykova@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok valaki elküldeni a folytatását.Megkösszönném.
    sudikinga@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok, én is szeretném folytatás, valaki elküldené. Megköszönném
    olman.fanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok. Szeretném én is a folytatását elolvasni, megköszönném ha valaki elküldené. Köszike bartoknetimi@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok.
    Ha esetleg valakinek meg van magyarul a folytatás megköszöném ha elküldené nekem.
    Köszönöm előre is.
    tothalexandra01@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok. Ha valakinek megvan a folytatása magyarul,elküldené nekem. Nagyon megköszönném.hevesjeges007@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. El szeretném kerni a következő részeket. Előre is nagyon szépen köszönöm
    marcsi31@freemail.hu

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a többi részét is.Köszi! dvivien299@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!szeretném elkérni a folytatását!Valaki elküldenéd nekem!köszönöm! zuzuka73@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Hali elkérhetném én is a 2. És a 3. részt
    Viragkrisztinaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Megkaptátok? Én nem találom sehol a folytatást. El tudbá nekem is küldeni valaki? Előre is köszi. Jpiroska78@gmail.com

    VálaszTörlés