2015. június 27., szombat

Szenvedélyes örömök (Csatorna 5.)

Bertrice Small: Szenvedélyes örömök


Lucifer Nicholas, a titkos és interaktív Csatorna Vállalat főigazgatója ördögi módon hálózza be a legvadabb szenvedélyre éhes nőket. Legújabb kiszemelt áldozata Egret Pointe előkelő származású és vonzó könyvtárosnője. A középkorú, egyedül élő Kathryn St. John nappal elégedetten éli őseihez méltó, városi hétköznapjait – és éjjel bekapcsolja a Csatornát, hogy kiélhesse buja vágyait. Mindkettejük élete gyökeres fordulatot vesz, amikor New Yorkból színre lép Timothy Blair, a kék szemű férfi…

 

7 megjegyzés:

  1. Szia, ha tudod eltudod küldeni Bertriche Small szenvedélyes örömök könyvét? Köszönöm
    Email":sacukimelinda@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. Szia, nekem is eltudod küldeni a betriche small szenvedélyes örömök és a bűnös örömök?
    Email:sacukimelinda@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia, én is szeretném kérni ha lehet.
    horvieszti4@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Én is szeretném kérni ga lehet ezt és a 6. részt is.Köszönöm szépen☺ sz.karmenagnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Én is kérek, nickie84@gmail.com a cimemre, a 6. részt is, ha már van.
    Nagyon köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Szia el tudnád küldeni Bertriche Small Szenvedélyes Örömök könyvét
    Köszönöm
    E-mail:demetervan19@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Elkérhetem valakitől ezt a sorozatot ? Bertrice Small: Csatorna
    email címem: rozsareka@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés